דוכני משחק לאירועים

בר מצווה – לונה פארק של מסיבה

אם נודה על האמת – הרבה מן האירועים דומים זה לזה מבחינת הקונספט, העיצוב וההתנהלות הכללית. לכן, אם ישנה אפשרות להפוך את האירוע לייחודי ולמקורי בנוף המסיבות המוכר-לעייפה מומלץ לעשות זאת. בר או בת מצווה או מסיבות לילדים מאפשרות חופש גדול יותר מאירועי מבוגרים בכל הקשור לייחודיות. למי מכם שעומד להפיק אירוע שכזה – להלן כמה טיפים והמלצות אשר ישדרגו אותו באופן משמעותי ובלתי נשכח.

הייחודיות של האירוע באה לידי ביטוי בכמה מישורים – עיצוב האירוע, התכנית האומנותית או האטרקציות והגימיקים שבו. מבחינת עיצוב האירוע אפשר ואף מומלץ לשנות את המראה הסטנדרטי של המקום שבו נערכת המסיבה ולהפוך אותו למקום קסום וצבעוני המתאים לעולם התוכן האהוב על החוגג הצעיר. מועדונים לבר מצווה מתמחים בהיבט זה של התפאורה והאווירה של האירוע ומומלץ לבחור בהם בכדי להפיק אירוע ייחודי שסוחף את המוזמנים אליו לתוכו.

מבחינת גימיקים ואטרקציות

מומלץ לשדרג את האירוע באמצעות אטרקציות לאירועים ייחודיות ומקוריות, כמו בובות פרווה ענקיות על רחבת הריקודים; "בוטיק בלונים"; מאפרות שמקשטות את המוזמנים בצבעי אייר-בראש; או אמצעים אחרים אשר תורמים לאווירה שמחה וצבעונית שהופכים את בר או בת המצווה למסיבה של ממש, בעיקר על רחבת הריקודים שמהווה את השיא של האירוע מבחינת ההנאה של המוזמנים.

בכדי להפוך את האירוע ללונה פארק של ממש חשוב להקדיש תכנון מקדים לבחירה של פעילויות מגוונות אשר ישדרגו את האירוע מבחינת הייחודיות שלו, המראה והאווירה שבו, ואשר לא יותירו אף אחד מהמוזמנים משועמם. ביתני משחק לאירועים שמתאימים גם לאולמות אירועים וגם למסיבות המתקיימות תחת כתלי השמיים מתאימים במיוחד למטרה זאת – הם משעשעים את המוזמנים במגוון רחב של פעילויות וגם יוצרים אווירה צבעונית ועליזה.

ביתנים ניידים לאירועים

ביתנים שכאלו כוללים עמדה המדמה משחק כדורגל, עמדת "פטיש כוח", עמדת קליעה למטרה, עמדת קליעת חישוקים, ועוד. ניתן בהחלט לספק פרסים בהתאם לפעילות המוצעת בביתנים ואז להפוך אותם לאטרקטיביים במיוחד גם מבחינה זאת. בדרך כלל מדובר על ביתנים בעלי מראה המזכיר קרקס שמספקים אווירה מיוחדת המתאימה במיוחד לאירועים שכאלו. שילוב של דוכני מזון כגון תירס, פופקורן או שערות סבא עם ביתנים שכאלו יפיקו אירוע שילדים יאהבו ושגם המבוגרים ייהנו ממנו מאוד.

דוגמא לביתנים ניידים

במידה ואתם מעוניינים להפיק אירוע באווירת לונה פארק שכזה, שכרו אחד או שני ביתנים ניידים שכאלו אשר יתאימו למרבית המוזמנים ושלבו אותם עם אטרקציות נוספות, דוגמת שולחנות משחק או משחקי רצפה. כמו כן, כדאי להתייעץ עם חברת אטרקציות המתמחה בהפקת מסיבות בר או בת מצווה בכדי לבחור באלמנטים האידיאלים עבור המסיבה – יש לשלב באופן אידיאלי בין הטעם של החוגג, לסגנון המוזמנים ולמקצועיות של החברה וניסיונה – כך יופק האירוע המושלם!

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפול בטבע מה זה כולל

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על הרעיון המקיף של 'טיפוח הטבע', לחקור את היבטיו השונים, השלכותיו, ומדוע הוא הופך

המאפיינים של שמלת כלה מודרנית 

 שמלות כלה מודרניות מאמצות מגמות עיצוב עכשוויות, צלליות חדשניות ופרטים החושבים קדימה כדי להציע לכלות מראה רענן ומסוגנן לאופנת כלות.