איך לבלוט באינסטגרם ובטיקטוק?

אינסטגרם וטיקטוק

מה זה Tiktok ומה זה אינסטגרם?

Tiktok היא אפליקציית שיתוף סרטונים, שבה משתמשים יכולים ליצור סרטונים קצרים עם חבריהם ולהעלות אותם לאפליקציה. Tiktok שונה מאפליקציות אחרות מכיוון שהיא זמינה רק בנייד.

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות או סרטונים. יש לו מגוון תכונות, כמו פילטרים והאשטאגים המאפשרים למשתמשים לערוך את התמונות שלהם לפני פרסום אותן.

אולי קשה להתבלט בפלטפורמות האלה, אבל יש דרכים לעשות זאת. אתה יכול להשתמש בתגי hashtag בפוסטים שלך, או ליצור תוכן רלוונטי יותר על ידי שימוש באותם מסננים כמו אנשים אחרים בפלטפורמה.

Tiktok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים ולפרסם אותם באפליקציה. יש לו למעלה מ-100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים והוא משמש בעיקר ליצירת סרטונים קצרים. Tiktok נוצר בשנת 2013 על ידי קבוצת סטודנטים באוניברסיטת סטנפורד.

אינסטגרם היא רשת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לצלם תמונות או סרטונים, להחיל פילטרים ולשתף אותם עם העוקבים שלהם. אינסטגרם נוסדה ב-2010 על ידי קווין סיסטרום ומייק קריגר, שניהם עובדים לשעבר של פייסבוק. החברה נרכשה על ידי פייסבוק ב-2012 תמורת מיליארד דולר.

הקדמה: מה זה Tiktok?

Tiktok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים. הוא נוצר בשנת 2015 על ידי חברת Bytedance הסינית ומאז גדל בפופולריות שלו.

האפליקציה זמינה הן ב-iOS והן באנדרואיד, אך היא פופולרית במיוחד במדינות אסיה כמו אינדונזיה, תאילנד וסינגפור.

דווח כי Tiktok היא אחת מ-10 האפליקציות המובילות ביותר שהורדו ב-iTunes App Store באינדונזיה.

Tiktok הוקמה על ידי ג'אנג יימינג שיצר גם את צובר החדשות Jinri Toutiao.

Tiktok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים של עד 15 שניות. הוא הושק ב-2017 ויש לו בסיס משתמשים של למעלה מ-500 מיליון אנשים.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור סרטונים קצרים, להגדיר אותם כתמונת הפרופיל שלהם, לפרסם אותם בפיד או לשתף אותם עם חברים. Tiktok הוא יותר כמו אינסטגרם לסרטונים קצרים.

איך אתה בולט בטיקטוק? ובכן, אתה יכול לנסות להעלות תוכן ייחודי שימשוך את תשומת הלב של אנשים ויהפוך את התוכן שלך לבלתי נשכח יותר. ישנן דרכים רבות לעשות זאת:

– העלאת תוכן מקורי שאף אחד אחר לא ראה בעבר

– העלאת תוכן מחשבונות Tiktok פופולריים אחרים כגון @wonderwoman_official

– העלאת מדריכי וידאו על איפור או אופנה

אסטרטגיית אינסטגרם מס' 2 – שמור על פוסטים מרתקים ומשעשעים

התחרות עזה בפלטפורמות הללו. יש מיליוני משתמשים שמפרסמים תוכן כל יום וקשה להתבלט. אבל יש כמה דרכים שבהן אתה יכול להשתמש כדי להפוך את הפוסטים שלך למרתקים ומשעשעים יותר.

1) שתף את הסיפורים האישיים שלך: אנשים רוצים להכיר את האדם שעומד מאחורי חשבון האינסטגרם או הטיקטוק, אז שתף קצת על עצמך. זה יכול להיות סיפור על איך התחלת את העסק שלך או איך מצאת את התשוקה שלך בחיים. או שזה יכול להיות סתם סיפור מצחיק מחיי היומיום שלך, כמו מה שקרה היום בעבודה או מה שקרה כשהיית בחוץ עם חברים אתמול בלילה.

2) תהיו יצירתיים עם האשטאגים: האשטגים משמשים לסיווג פוסטים באינסטגרם, Tiktok ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות. אז כשאתם מפרסמים משהו חדש, חשבו על האשטאגים רלוונטיים שיעזרו לאנשים למצוא את הפוסט שלכם ביתר קלות בעתיד וגם יעזרו להם למצוא תוכן דומה שגם הם עשויים ליהנות ממנו.

3) אינטר

אסטרטגיית TikTok מס' 3 – צור תוכן עם נקודת מבט

TikTok היא אפליקציית שיתוף וידאו שקיימת כבר כמה שנים. הוא מכונה לעתים קרובות "הסנאפצ'ט של העני" מכיוון שהוא מציע את אותן תכונות כמו Snapchat, אך עם פחות התמקדות בפרטיות.

הסרטונים קצרים וניתנים לעריכה באמצעות פילטרים. האפליקציה פופולרית מאוד בקרב בני נוער וצעירים, מה שהוביל לכך שהיא משמשת ככלי שיווקי יעיל לחברות שרוצות למקד את הדמוגרפיה הזו.

ישנן שלוש דרכים בהן תוכל להתבלט ב-TikTok:

1) צור תוכן עם נקודת מבט 2) מצא את הנישה שלך 3) צור מעורבות עם הקהל שלך

במאמר זה, נבחן את ההיבטים החשובים ביותר של אסטרטגיית TikTok. אנו גם נחקור את החשיבות של אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן על מנת לגרום לחשבון TikTok שלך לבלוט מהקהל.

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים של עצמם. זו גם פלטפורמה מצוינת למותגים להגיע לקהל היעד שלהם במדיה החברתית עם המסר השיווקי שלהם.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להמציא נקודת מבט לתוכן שלך ב-TikTok. זה יכול להיות כל דבר, החל מבלוגים בסגנון חיים, מדריכי יופי, מערכוני קומדיה או ביקורות על מוצרים. הנקודה היא שאתה צריך משהו מעניין וייחודי שמבדיל אותך מחשבונות אחרים ב-TikTok.

סוגים שונים של Hashtags שעובדים על Tiktok ואינסטגרם

Hashtags הם דרך מצוינת לשים לב במדיה החברתית. הם עוזרים לתוכן למצוא את הקהל שלו ולהיות קל יותר לחיפוש.

ישנם סוגים שונים של האשטאגים שעובדים היטב בטיקטוק ובאינסטגרם ואין פתרון אחד שמתאים לכולם לעסק שלך. הדבר החשוב ביותר הוא להשתמש בהאשטאגים שרלוונטיים לענף שלך ולפוסטים שלך.

Hashtags הם דרך מצוינת לגרום לתוכן שלך לשים לב לאנשים שמחפשים אותו.

יש הרבה בלבול לגבי אילו האשטאגים להשתמש בטיקטוק ובאינסטגרם. אז הנה כמה טיפים לגבי אילו האשטאגים עובדים הכי טוב עבור כל פלטפורמה.

– עבור Tiktok:

#tiktalk – #tiktalkcommunity – #TikTokID – #TikTokHive –

#TikTokIndia

– לאינסטגרם:

#instagramersindia – #instagramindia – #indianinstagrammers

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפול בטבע מה זה כולל

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על הרעיון המקיף של 'טיפוח הטבע', לחקור את היבטיו השונים, השלכותיו, ומדוע הוא הופך

המאפיינים של שמלת כלה מודרנית 

 שמלות כלה מודרניות מאמצות מגמות עיצוב עכשוויות, צלליות חדשניות ופרטים החושבים קדימה כדי להציע לכלות מראה רענן ומסוגנן לאופנת כלות.