מתיחת בטן ללא ניתוח – קיים?

מתיחת בטן

מתיחת בטן ללא ניתוח?

מדהים! הכירו את השיטה החדשה למתיחת בטן, זרועות ורגליים ללא ניתוח

להיות שלמים עם גופנו מהווה בסיס לחיים מאושרים, כך אומרים פסיכולוגים ולמעשה אנחנו יודעים את זה היטב בעצמנו. למראה החיצוני שלנו חשיבות רבה כשגוף מוצק ואתלטי תורם ללא ספק להרגשה כללית טובה לצד דימוי עצמי גבוה. לכן, רבים משקיעים מאמץ רב ומשילים קילוגרמים רבים באמצעות דיאטות וניתוחים. מסתבר שאין די בכך ותופעת לוואי נפוצה להורדות משקל דרסטיות הינה עור מדולדל באזורים מסוימים כמו בטן, סנטר, זרועות, רגליים וכו'. רבים אחרים סובלים מדלדול העור בשל סיבות תורשתיות. אז מה עושים? בדרך כלל מנתחים..

הפתרון המקובל עבור מתיחת עור משמעותית הינו ניתוחי ומבוצע על ידי פלסטיקאים בבתי חולים. אלה מסירים את עודפי רקמת העור באזורים הנדרשים.

הפתרונות הכירורגיים המקובלים – יתרונות וחסרונות

מזה עשרות שנים שמתבצעים ניתוחים קוסמטיים בהצלחה רבה שכן בסך הכל מדובר בפתרון עם אחוזי הצלחה גבוהים. הניתוחים הקוסמטיים מתבצעים על ידי ביצוע סדרת חתכים שאורכם ומיקומם נקבע בקפדנות לפני הניתוח וזאת על פי מצב עור המטופל. במהלך הניתוח מתבצעת מתיחת עור הכוללת סילוק עודפים ולעיתים קרובות שואבים גם שומן. בסיום הפעולה סוגרים את החתכים באמצעות תפירה פנימית נמסה שאותה אין צורך להתיר.

הניתוח נמשך כשעתיים ומתבצע בהרדמה מלאה. לאחר הניתוח מולבש המנותח בדרך כלל בבגד אלסטי מיוחד התורם לשיפור המראה הסופי, הפחתת תופעות לוואי וכן הפחתת כאב בזמן ההחלמה. תופעות הלוואי אפשריות הן: הצטלקות, פגיעה עצבית, דימום וזיהום. לאחר זמן התאוששות של כיממה משתחררים להחלמה האורכת בין שלושה ימים לשבועיים.

.. אילו רק היה אפשר לחסוך את כל זה.

יש דרך אחרת למתיחת עור מדולדל – אולטרסאונד בעוצמה גבוהה!

תכונותיהם של גלי הקול על גוף האדם ידועות מזה עשרות שנים. ברפואה ובפיזיותרפיה משתמשים במכשירי אולטרה סאונד לא רק על מנת לבצע הדמיות, אלא גם על מנת להפחית כאבים ונפיחות, לרפא דלקות, לטפל ברקמות עמוקות ולשקם אותן.
אולם במחקרים חדשים, התברר שבתדרים מסוימים גלי האולטרה סאונד משפיעים על התחדשות העור והתמצקותו עד לכדי מתיחה משמעותית. זאת בדומה לתוצאה המתקבלת בניתוח וזאת ללא תופעות לוואי מוכרות וללא צורך בהחלמה ממושכת וכואבת.

אז איך בדיוק זה עובד?

טיפול המתיחה נעשה באמצעות טכנולוגיית אולטרסאונד מתקדמת ביותר המכונהHIFU . זאת כאמור משמשת להחדרת גלי קול לרקמה התת עורית בעומק של בין מילימטר וחצי ועד 4 מילימטר. מסתבר שרטט האולטרסאונד מחדש את תאי הסיב הממוקמים ברקמת החיבור ומעורר אותם להפרשה מוגברת של קולגן וכן אלסטין. בנוסף לכך, נהנים משיקום והתעוררות גם שרירים, גידים וכן רקמה תת עורית. במהלך הטיפול עוברות רקמות אלה תהליך של התחממות, התכווצות וכן המסת שומן.

הטיפול באמצעות מכשיר ה-HIFU הינו בטוח, אינו פולשני ומאושר FDA. הטיפול מתבצע בשלושה מפגשים חודשיים, זאת ללא שיבוש שגרת החיים כשבעצם רואים תוצאות כבר לאחר הטיפול הראשון והתוצאה המיטבית כבר אחרי מפגש שלישי..!

יתרונות הטיפול במתיחת עור באמצעות טכנולוגיית HIFU

לטיפול במתיחת עור הידיים, רגליים ובטן באמצעות אולטרה-סאונד בעוצמה גבוהה ישנם יתרונות רבים, להלן העיקריים שבהם:

  • • ללא תופעות לוואי – הטיפול איננו פולשני ולכן אין את הסיכונים והסיבוכים הנלווים לניתוח כגון רגישות לחומרי הרדמה ואנטיביוטיקה, איבוד דם, צלקות, זיהום, זמן התאוששות ממושך וכו'.
  • • ללא כאבים מיותרים – הטיפול איננו כואב ולכן אין צורך בהרדמה מקומית או מלאה. אם מטופל חש אי נוחות ניתן להשתמש באלחוש שטחי של העור באזור המטופל.
  • • אנטי-אייג'ינג אפקטיבי – בשונה מניתוחים קוסמטיים, בתהליך מתיחה באמצעות טכנולוגיית HIFU משיגים תוצאות טבעיות והעור מתעורר לחיים.
מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפול בטבע מה זה כולל

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על הרעיון המקיף של 'טיפוח הטבע', לחקור את היבטיו השונים, השלכותיו, ומדוע הוא הופך

המאפיינים של שמלת כלה מודרנית 

 שמלות כלה מודרניות מאמצות מגמות עיצוב עכשוויות, צלליות חדשניות ופרטים החושבים קדימה כדי להציע לכלות מראה רענן ומסוגנן לאופנת כלות.